زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:52 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





تبلیغات
تابلو اعلانات
به انجمن تخصصی محشر موزیک خوش آمدید.
اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
توجه مهم : دسترسي به انجمن هاي نرم افزاري و ... فقط براي اعضا مقدور است و براي خواندن و شركت دربحث هاي موجود بايد ثبت نام كنيد!
اگر رمز عبور خود را فراموش كرده ايد ميتوانيد از اين قسمت كمك بگيريد

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 94
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین


ارسال‌ها : 35
عضویت: 15 /12 /1396


طراحی سایت اداری
 طراحی سایت اداری

[font=Arial, sans-serif] طراحی سایت سازمانی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت دانشگاهی طراحی سایت خبری با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اینترنت در جوامع امروزی اقشار و گروه های مختلفی نیازمند طراحی سایت شرکتی، سازمانی و حرفه ای هستند. گام اول برای ورود به دنیای اینترنت  سازمان ها، طراحی سایت اداری است. بناربراین داشتن یک طراحی سایت اداری قدرتمند و مفید برای کاربران اهمیت زیادی دارد. طراحی سایت اداری مستلزم توجه به برخی نکات است. برای داشتن طراحی سایت اداری مورد نظر خود حتما با شرکت های حرفه ای و با سابقه در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را نیز دریافت کنید.

[font=Arial, sans-serif]هدف از طراحی سایت اداری، ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب جهت افزایش راندمان کاری و همچنین کاهش تردد در ادارات می باشد به همین دلیل طراحی سایت و بهینه سازی سایت این ادارات باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب، بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الکترونیکی، ارتباط بین مخاطبان و ادارات را تسهیل نماید.





 نکات مهم در طراحی سایت اداری

طراحی[font=Arial, sans-serif] و کیفیت سایت های اداری اهمیت بالایی دارد زیرا کاربران زیادی دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود.

[font=Arial, sans-serif]سادگی در طراحی سایت اداری به صورتی می باشد که کاربران می توانند به راحتی به مطالب موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

اهمیت[font=Arial, sans-serif] سئو در سایت های اداری باعث می شود که موتورهای جستجو به راحتی می توانند به کاربران سایت را معرفی کنند.

[font=Arial, sans-serif]طراحی سایت اداری باعث می شود دسترسی برای کاربران راحت تر باشد و نیاز به ملاقات حضوری نداشته باشند.

 

 ویژگی های طراحی سایت اداری

استفاده[font=Arial, sans-serif] از سی پنل حرفه ای شامل تمام امکانات

[font=Arial, sans-serif]امکان تنظیمات و تعریف لوگو

[font=Arial, sans-serif]امکان تعریف مدیر و کاربر با دسترسی های پیشرفته

[font=Arial, sans-serif]امکان مدیریت کاربران و مدیران

[font=Arial, sans-serif]امکان مدیریت اخبار

[font=Arial, sans-serif]مدیریت و ایجاد بنرهای تبلیغاتی

 مدیریت و ایجاد تبلیغات آنلاین

[font=Arial, sans-serif]مدیریت و ایجاد پیوندها

[font=Arial, sans-serif]مدیریت و ایجاد منوها

[font=Arial, sans-serif]امکان گزارش گیری و جستجو بین اخبار

[font=Arial, sans-serif]ظاهر واکنش گرا در تمامی دستگاه های موبایل و تبلت

[font=Arial, sans-serif]امکان نمایش و جستجو بر اساس شماره نشریه

[font=Arial, sans-serif]نمایش آرشیو نشریه

[font=Arial, sans-serif]امکان ارسال اخبار به صورت خودکار در کانال های تلگرام

[font=Arial, sans-serif]معرفی بخش های مختلف اداره

[font=Arial, sans-serif]طراحی صفحه راهنما برای مراجعین جهت تشریح مراحل

[font=Arial, sans-serif]طراحی سیستم ارتباط مستقیم با مراجعین

[font=Arial, sans-serif] 

 مزایای طراحی سایت اداری

برقراری[font=Arial, sans-serif] ارتباط بین کارمندان و مدیران بدون محدودیت

[font=Arial, sans-serif]ارسال نامه های الکترونیکی

[font=Arial, sans-serif]کاهش بروکراسی اداری

[font=Arial, sans-serif]کاهش مراجعات حضوری و کاهش ترافیک

[font=Arial, sans-serif]جلوگیری از گم شدن مدارک و نامه ها

[font=Arial, sans-serif]صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی

[font=Arial, sans-serif]مدیریت زمان

[font=Arial, sans-serif]اطلاع رسانی مطلوب

[font=Arial, sans-serif]ردیابی و پیگیری درخواست ها

[font=Arial, sans-serif]ارسال ایمیل به مشتریان

دوشنبه 12 آذر 1397 - 23:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 139
عضویت: 19 /4 /1397


پاسخ : 2 RE طراحی سایت اداری
سقف وافل چیست ؟

سقوف مشبک, قابلمه ای و یا همان سقف های وافل نوع دیگری از سقف ها هستند که برای پوشاندن قسمت زیادی از سقف که بار کمتری به آن اعمال میگردد اجرا می شود . این سقف که مانند دال دوطرفه عمل میکند دارای هزینه اجرای نسبتا کمتری نسبت انواع روش های مرسوم سقف های دال مجوف از جمله کبیاکس ، یوبوت و نیز هزینه بسیار پایین تر نسبت سازه های عرشه فولادی میباشد . در این نوع سقف نیازی به میلگردهای تقویتی و اتصال آنها به تیرها نمیباشد بنابراین میتواند از زمان اجرای کمتری نیز برخوردار باشد

سقف وافل یکی از انواع سقف های بتنی است که علاوه بر ظاهری شکیل، مزایای اقتصادی و فنی بسیاری را نیز داراست. برای اجرای این نوع سقف از قالب وافل استفاده می شود که وزن مرده سازه را به مراتب کاهش می دهد و نمای زیبایی در سطح زیرین سقف ایجاد می کند. در سایت زاگرس بنا ضمن آشنایی با پیشینه تاریخی سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحی، مزایا و معایب آن آشنا می شوید و به سوال سقف وافل چیست پاسخ داده می شود. در انتها نیز سازه های بزرگی که از این روش استفاده کرده اند، مرور می گردند.

قالب سقف وافل داراى هندسه اى مكعبى شکل و توخالی مى باشد كه ‌با‌‌‌‌ توجه به نياز پروژه و الزامات طرح ، ابعاد مختلفى دارند . ضخامت سقف وافل بسته به نوع سازه از 30 سانت تا 50 سانت متغیر است . در روند اجراى دال هاى مجوف با استفاده از وافل ، ابتدا قالبها در کنار یکدیگر چیده شده و مابین آنها آرماتور بندی شده و سپس سقف بتن ریزی می شود . در نهايت مقطع دال به صورت T شکل در آمده و عملكرد بهترى نسبت به مقطع مستطيل سقف های دال تخت خواهد داشت . آن چه جزء مزاياى اين دال شمرده مى شود ، عدم حضور تير در دال حاصله مى باشد كه البته با توجه به نياز طراحى ، ممكن است تمهيدات خاصى جهت تأمين تيرهاى پنهان انجام شود .


همچنين از آن جا كه در برخى از پروژه هاى بزرگ ، فواصل زياد ستون ها و امكان تعبيه دهانه بزرگ به جهت تأمين پاركينگ در ساختمان را ايجاب مى كند ، مى توان سيستم فوق را به عنوان گزينه مناسبى براى اجرا در چنين پروژه هائى معرفى نمود . در مورد اين سقف ها آنچه مورد اهميت است امكان اجراى تأسيسات ، نحوه دسترسى به آن ها و بهره گيرى از فضاى مجوف بلوك ها است كه بنا به نياز پروژه و نظرطراح تأمين مى شود .


خدمات مرتبط شرکت بنیتک :
اجاره قالب وافل 
پیمانکار سقف وافل 
اجرای سقف وافل 
خرید قالب وافل 
فروش قالب وافل



سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 - 01:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

تبلیغات
تابلو اعلانات
به انجمن تخصصی محشر موزیک خوش آمدید.
اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
توجه مهم : دسترسي به انجمن هاي نرم افزاري و ... فقط براي اعضا مقدور است و براي خواندن و شركت دربحث هاي موجود بايد ثبت نام كنيد!
اگر رمز عبور خود را فراموش كرده ايد ميتوانيد از اين قسمت كمك بگيريد

تماس با ما | طراحی سایت اداری | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS