زمان جاری : شنبه 23 تیر 1403 - 7:44 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





تبلیغات
تابلو اعلانات
به انجمن تخصصی محشر موزیک خوش آمدید.
اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
توجه مهم : دسترسي به انجمن هاي نرم افزاري و ... فقط براي اعضا مقدور است و براي خواندن و شركت دربحث هاي موجود بايد ثبت نام كنيد!
اگر رمز عبور خود را فراموش كرده ايد ميتوانيد از اين قسمت كمك بگيريد

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 109
نویسنده پیام
malishahidi آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 20 /11 /1398


توسعه پایدار گردشگری و مفاهیم آن در خانه گردشگری ویرا

داستان ما

داستان اهالی خانه گردشگری ویرا از سال ۱۳۸۷ آغاز شد. در سال‌هایی که گذشت، ما به صورت حرفه‌ای در ویرا سفر کردیم، پای درد و دل مردم محلی ‌نشستیم، در مکتب استادان این رشته آموختیم و مهم‌­ترین رویدادهای این صنعت پیچیده را در مجامع بین‌المللی دنبال کردیم. تجربه‌های ما در تمام این سال‌ها ثابت کرد، نیاز ویژه‌­ی جامعه­‌ی امروز ما، حرکت به سمت توسعه­‌ی پایدار و مهم‌­ترین راه رسیدن به آن، آگاهی در همه­‌ی سطوح است. از سوی دیگر، به دلیل وجود خلاءهای بسیار در زمینه‌‌‌­ی   آمورش گردشگری و سایر حوزه‌­های مربوط به آن، ما را بر آن داشت که قدم در راه پر فراز و نشیب آموزش بگذاریم.دستاوردهای ما در تمام این سال‌ها، شامل برگزاری تورهای مختلف و کارگاه‌های تخصصی؛ طراحی و تدوین دوره­‌ی ملی راهنمای تخصصی گردشگری کودک و شناساندن و گسترش آن در کشور؛ آموزش و ترویج سبک زندگی و سفر کم­‌شتاب؛ اجرای ایده‌های نوین مانند تلفیق تئاتر و گردشگری برای اولین­ بار در ایران؛ نوشتن کتاب و مقاله‌های و تولید ویدیوی آموزشی مختلف و بسیاری از این دست بوده است. تمام این برنامه‌ها در نهایت، منجر به پرورش افراد بسیاری در شهرهای مختلف شده که اکنون از فعالان موفق این حوزه هستند.حال، با کوله‌باری از این آموزه‌ها و تجربه‌های بسیار، قصد داریم، فعالیت‌های‌مان را گسترده‌تر کنیم و در این خانه کنار هم، دریچه‌های متفاوتی در حوزه‌­ی گردشگری با روش‌های نوین و به­روز دنیا باز کنیم تا طعم شیرین آموزش کارآمد و اصولی به همراه لذت را با هم بچشیم .

.چشم‌اندازما قدم در راه سختی گذاشتیم تا در کنار هم، تجربه‌های نابی به دست بیاوریم؛ تجربه‌هایی که در بلندمدت، منجر به ارتقاء سطح گردشگری ایران شود و به روزی برسیم که بتوانیم در زمینه­‌ی گردشگری و آموزش در این حوزه، نه فقط در کشورمان، بلکه در جامعه­‌ی بین‌المللی هم پیشرو باشیم.

.

اهداف آموزشی

گردشگری، صنعت پیچیده‌ای در دنیای امروز است که در سراسر جهان به صورت آکادمیک به آن پرداخته می‌شود. می‌گویند این رشته، آینده­‌ی جهان را تعیین می‌کند، اما در ایران گام‌های جدی و علمی در زمینه‌­ی تولید محتوای آموزشی منطبق با دستاوردهای بین‌المللی و بومی‌سازی کردن آن­‌ها برداشته نشده تا جایی که صنعت گردشگری در این کشور تنها به سطح برگزاری تورهای غیر استاندارد تقلیل پیدا کرده است. بنابراین؛ ما با توجه به اهمیت این رشته و اعتقاد به آموزش صحیح، اهداف­‌مان را در ویرا این­گونه‌ تعیین کردیم:– توجه به آخرین دستاوردهای صنعت گردشگری در دنیا– داشتن رویکرد توسعه­‌ی پایدار-استفاده از دانش استادان و کارشناسان متخصص– داشتن رویکردی نوین به مفاهیم و موضوعات گردشگری– به­‌کارگیری به روزترین روش‌های آموزشی– گسترش همگانی آگاهی و دانش در حوزه­‌ی گردشگری.

رویای ماما اهالی خانه‌­ی‌ گردشگری ویرا، گردشگری را رکن مهم بالندگی‌ جسم و جان و گردشگر را خواهان رشد و آگاهی می‌دانیم. در این خانه می‌خواهیم در کنار هم ویرای وجودمان را رشد ‌دهیم تا به زیستی بهتر و آگاهانه‌تر برسیم


سه شنبه 06 خرداد 1399 - 12:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 139
عضویت: 19 /4 /1397


پاسخ : 1 RE توسعه پایدار گردشگری و مفاهیم آن در خانه گردشگری ویرا

دستگاه بازیافت پلاستیک

دستگاه بازیافت پلاستیک، ظروف پلاستیکی زیادی روزانه استفاده می شوند مانند قوطی های نوشابه، بطری های آب معدنی، ظرف های مواد لبنیاتی و مانند این ها. درصد بالایی از پسماند ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و از جمله ضایعاتی به حساب می آیند که روزانه با تعداد بالایی تولید می شوند و نیاز به بازیافت به وسیله دستگاه بازیافت پلاستیک را دارند. طبق تحقیقاتی که انجام شده است در ایران سالانه به طور میانگین 18250000 تن زباله توسط شهروندان تولید می شود که 5 درصد از آن ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و متاسفانه بیشتر آن ها دور ریخته می شوند و وارد چرخه بازیافت نمی شوند یعنی یا دفن و یا سوزانده می شوند. به دلیل این که این ظروف اغلب بدون آن که هیچ استفاده ای از آن ها شود دور ریخته می شوند، سبب آسیب رسیدن به طبیعت و آلودگی محیط زیست می شود، برای جلوگیری از رخ دادن این موارد بهترین کار بازیافت و استفاده مجدد و حتی چند باره از آن هاست که این کار توسط دستگاه بازیافت پلاستیک انجام می شود و مجدد وارد چرخه مصرف می شوند. پلاستیک دارای چه انواعی و دسته بندی هستند؟ پلاستیک ها را از نظر کاربرد و ارزش اقتصادی به دو نوع زیر می توان تقسیم بندی کرد:انواع مهندسی.و انواع غیر مهندسی.پلاستیک های غیر مهندسی: به صورت عمده در ساخت ظروف و بسته بندی مورد استفاده دارند. پلاستیک های مهندسی: نسبت به مدل قبلی هزینه تولید گران تری دارند و دارای خواص مکانیکی و دوام بالا و کاملا پایداری هستند.

در مورد دسته بندی آن باید بگوییم که شامل موارد زیر می شوند:

PETE که مخفف Poly Ethylene Terephthalate است برای ساخت بطری های آشامیدنی و دهان شویه ها مورد استفاده قرار می گیرند.HDPE مخفف High Density Poly Ethylene برای ساخت ظرف های زباله و همچنین ظرف های مخصوص نگه دارنده مواد پاک کننده استفاده می شوند.PP که اختصار عبارت رو به رو است Poly Propylene برای ساخت پوشک، ظرف شامپو، نی های نوشابه و سطل های مخصوص ماست استفاده می شوند.PS که کوتاه شده ی عبارت Poly Styrene است برای ساخت ظروفی که باید مواد گرم در آن ها نگه داری شود و برای ظروفی که باید در آن ها تخم مرغ و یا گوشت قرار داده شود، مناسب هستند.

بازیافت پلاستیک ها به چه دلیلی انجام می شود؟

پلاستیک ها تجزیه نخواهند شد و به مدت 300 سال در طبیعت باقی می مانند، در نتیجه آلودگی های زیست محیطی زیادی را به وجود می آورند.استقبال از مواد و گرانول های بازیافتی بسیار زیاد شده است و دلیل اصلی آن این است که مواد نو دارای قیمت بسیار بیشتری هستند.گرانول های نو پتروشیمی در حدود 30 درصد قیمت بالا تری نسبت به گرانول های بازیافتی دارند.از طریق روش بازیافت می توان محصولات ارزشمندی را تولید کرد که کاملا با محصولات ساخته شده با مواد نو برابری می کند.

معرفی محصولات فیروزان صنعت:

دستگاه آسیاب صنعتی پلاستیک

دستگاه سانتریفیوژ پلاستیک

خط شستشوی تمام اتوماتیک پت و پلاستیک

دستگاه گرانول ساز

خط شستشوی پت هات واش

نوار نقاله های صنعتی​

سیلندر و ماردون


سه شنبه 31 فروردین 1400 - 02:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

تبلیغات
تابلو اعلانات
به انجمن تخصصی محشر موزیک خوش آمدید.
اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
توجه مهم : دسترسي به انجمن هاي نرم افزاري و ... فقط براي اعضا مقدور است و براي خواندن و شركت دربحث هاي موجود بايد ثبت نام كنيد!
اگر رمز عبور خود را فراموش كرده ايد ميتوانيد از اين قسمت كمك بگيريد

تماس با ما | توسعه پایدار گردشگری و مفاهیم آن در خانه گردشگری ویرا | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS